 |
آزمون آسپی
طراحی، اجرا و ارزشیابی شیوه نوین کارگاه آموزش تکنیک Real time-PCR برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های علوم پایه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 9، شماره 1] |
 |
آزمون آنلاین
بررسی محتوای آزمونهای مجازی پایان ترم در دوران پاندمی کرونا از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 12، شماره 0] |
 |
آموزش
خودارزیابی کارورزان پزشکی از کیفیت آموزش اورژانسِ دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 12، شماره 0] |
 |
آموزش
ا رزیابی مهارت تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 2، شماره 1] |
 |
آموزش پزشکی
تاثیر استفاده از مولتی مدیا در آموزش بیوشیمی عملی در آزمایشگاه برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 2، شماره 1] |
 |
آموزش از راه دور
توصیف پژوهشهای آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی در ایران: یک مطالعه مروری دامنهای [دوره 12، شماره 0] |
 |
آموزش بالینی، دانشجو، پرستاری
بررسی دیدگاه دانشجویان پرستاری از وضعیت آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 1، شماره 1] |
 |
آموزش به بیمار
تعیین آگاهی ، نگرش و عملکرد پرستاران در زمینه آموزش به بیمار [دوره 4، شماره 2] |
 |
آموزش پرستاری
خودارزیابی وضعیت مهارت های بالینی پرستاران جدیدالورود بیمارستان آموزشی شهر یزد بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ [دوره 13، شماره 0] |
 |
آموزش پزشکی
اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی همزمان با آموزش علوم پزشکی [دوره 3، شماره 1] |
 |
آموزش پزشکی
تاثیر واحد توسعه تحقیقات بالینی بر روند پژوهشهای بالینی مبتنی بر شواهد دربیمارستان شهید بهشتی بابل [دوره 2، شماره 2] |
 |
آموزش پزشکی
بررسی رضایتمندی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از دوره توانمندسازی ذهنی جهت ارتقا آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 0] |
 |
آموزش پزشکی
طراحی کوریکولوم آموزشی جدید فلوشیب فوقتخصصی خون و سرطان کودکان [دوره 12، شماره 0] |
 |
آموزش پزشکی مبتنی بر شایستگی
برنامه درسی مبتنی بر شایستگی: پیوند تئوری و عمل [دوره 10، شماره 2] |
 |
آموزش ترکیبی
طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی مبتنی بر کلاس وارونه دررابطهبا نحوه تفسیر گزارش اندازهگیری عوامل زیانآور فیزیکی محیط کار برای دانشجویان کارشناسی بهداشت حرفهای [دوره 12، شماره 0] |
 |
آموزش سنتی
مقایسه تاثیر کلاس وارونه و آموزش سنتی بر دانش بکارگیری تجهیزات پزشکی منتخب در دانشجویان پرستاری [دوره 9، شماره 1] |
 |
آموزش مامایی
تأثیر راهبرد نقشه مفهومی بر ارتقاء مهارت تفکر انتقادی در دانشجویان مامایی [دوره 8، شماره 1] |
 |
آموزش مداوم
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سخنرانی بر آگاهی پرستاران شرکت کننده در دوره آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان [دوره 2، شماره 1] |
 |
آموزش نوین و سنّتی بیوشیمی
بررسی اثر موسیقی علمی درآموزش درس بیوشیمی [دوره 4، شماره 1] |
 |
آموزش همسان به همسان، دانشجویان پرستاری، مرکز مهارتهای بالینی
بررسی تاثیر آموزش همسان به همسان بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 1، شماره 1] |
 |
آموزش، اصطلاحات پزشکی، آناتومی، یادگیری.
تاثیر آموزش اصطلاحات پزشکی بر یادگیری درس آناتومی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 1، شماره 1] |
 |
آینده شغلی
نگرش دانشجویان مقطع کارشناسی کاردرمانی دانشکده علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی [دوره 13، شماره 0] |
 |
ابزار ارزشیابی دریم ؛ محیط آموزشی بالینی؛ دانشجویان پرستاری
ارزیابی محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس الگوی DREEM (ابزار سنجش محیط آموزشی دانشگاه داندی) از دیدگاه دانشجویان پرستاری در سال تحصیلی 1402 [دوره 13، شماره 0] |
 |
اتاق عمل
جو اخلاقی اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه [دوره 3، شماره 2] |
 |
اثربخشی
اثرات آموزش مهارت های ارتباطی بر همدلی بالینی دانشجویان دندانپزشکی [دوره 12، شماره 0] |
 |
اثربخشی
ارزیابی اثربخشی آموزش مجازی در حیطهی یادگیری و ارزشیابی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بر اساس مدل کریک پاتریک [دوره 12، شماره 0] |
 |
اچ پی وی
بررسی آگاهی و نگرش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در مورد عفونت و واکسن ویروس پاپیلومای انسانی [دوره 13، شماره 0] |
 |
احیای قلبی ریوی
ارزشیابی اثربخشی دوره آموزش مجازی احیای قلبی ریوی در کارکنان مامای بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 10، شماره 2] |
 |
اردبیل
نگرش دانشجویان رشته بهداشت محیط و حرفه ای نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 4، شماره 2] |
 |
ارزشیابی
مقایسه دیدگاههای دانشجویان پرستاری دانشگاههای سراسری و آزاد استان یزد در مورد عوامل مرتبط با یادگیری بالینی [دوره 9، شماره 2] |
 |
ارزشیابی
طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمون OSCE ویژه دستیاران روانپزشکی بر اساس سرفصلهای کوریکولوم آموزشی دوره تخصص روانپزشکی [دوره 9، شماره 2] |
 |
ارزشیابی
روش شناسی تدریس و ارزشیابی درس اخلاق پزشکی از دیدگاه مدرسین
دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و جهرم
[دوره 5، شماره 1] |
 |
ارزشیابی تحصیلی
بررسی عوامل فردی موثر بر وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 4، شماره 1] |
 |
ارزشیابی، استاد، فراگیران
مقایسه نتایج دو مرحله ارزشیابی استاد از دیدگاه فراگیران [دوره 1، شماره 1] |
 |
ارزیابی، دروس عملی و نظری، دانشجوی دندانپزشکی
نظرسنجی از دانشجویان دندانپزشکی بابل در خصوص نحوه ارزیابی دروس دوره علوم بالینی [دوره 1، شماره 1] |
 |
استاد مشاور، نظرات دانشجویان، عملکرد اساتید، رضایتمندی
بررسی نظرات دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل در مورد عملکرد اساتید مشاور [دوره 1، شماره 1] |
 |
استرس شغلی
بررسی میزان اثر برنامه آموزشی بر استرس درک شده پرستاران در مراقبت از بیماران دمانس و ارتباط آن با فشار بار مراقبتی آنها در بیمارستان بقیه الله [دوره 13، شماره 0] |
 |
اعتباربخشی آموزشی
تدوین و تاثیر برنامه جامع ارزیابی عملکرد سیستم آموزشی بر نتایج ارزشیابی و اعتباربخشی آموزشی بیمارستان شهید دکتر بهشتی بابل [دوره 8، شماره 2] |
 |
اعضاء هیات علمی
بررسی روایی و پایایی ابزار رهبری چند عاملی بر اساس دیدگاه اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 2] |
 |
اعضای هیات علمی
عوامل موثر در توانمندسازی اعضای هیئت علمی جهت نیل به مرجعیت علمی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 0] |
 |
الگو
طراحی الگو جهت اجرای بهینه بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 10، شماره 2] |
 |
الگوی آموزشی، تدریس، همیاری، یادگیری
تأثیر تدریس با الگوی آموزشی همیاری و مشارکت فعال دانشجویان بر میزان یادگیری در دانشجویان گروه اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز [دوره 1، شماره 2] |
 |
الگوی برنامهریزی درسی هاردن
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه توانمندسازی اعضای هیات علمی درزمینه آموزش مجازی :
کاربردی از الگوی برنامهریزی درسی هاردن [دوره 10، شماره 2] |
 |
اموزش پزشکی
بررسی کیفیت مدیریت و اطلاع رسانی صبحانه کاری از دیدگاه شرکت کنندگان بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی بعد از استقرار سازوکار نوین اجرایی [دوره 13، شماره 0] |
 |
اهواز
مقایسه ویژگی های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 2] |
 |
ایران
مقایسه جایگاه اخذ شرح حال و معاینات فیزیکی در طبّ سنّتی ایرانی وطبّ رایج:
یک مرور کتابخانه ای
[دوره 7، شماره 1] |
 |
ایران
[دوره 7، شماره 1] |
 |
ایران
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی دوره دکتری پرستاری در ایران و استرالیا [دوره 14، شماره 0] |
 |
بازیوارسازی
تدوین و ارزیابی کاربردپذیری خودآموز آنلاین «آشنایی با نحوه نگارش پروپوزال» ویژه دانشجویان علوم پزشکی [دوره 12، شماره 0] |
 |
بافت شناسی
مقایسه رضایتمندی دانشجویان از سه روش تدریس کلاس وارونه، گروه های کوچک و ایفای نقش استاد در درس بافت شناسی در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 0] |
 |
باکتری شناسی
مقایسه میزان رضایتمندی و تأثیر روش استفاده از لاگ بوک و روش سنتی گزارش کار، در آموزش و ارزیابی درس باکتری شناسی عملی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 11، شماره 1] |
 |
بالینی
مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی نسبت به رشته تحصیلی خود در مقطع علوم پایه و بالینی [دوره 3، شماره 2] |
 |
بهداشت حرفه ای
بررسی دیدگاه دانشجویان بهداشت حرفه ای در مورد ویژگی های تدریس اثربخش [دوره 4، شماره 2] |
 |
بهداشت دهان
بررسی تاثیرآموزش مهارت مصاحبۀ انگیزشی به دانشجویان دندانپزشکی بر شاخص بهداشت دهان بیماران مراجعه کننده به بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 4، شماره 2] |
 |
بیماران
بررسی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به پزشکان خانواده از نحوه برقراری مهارت های ارتباطی پزشکان در مراکز بهداشتی درمانی روستایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 2، شماره 2] |
 |
بیماران سرطانی
نیازسنجی آموزشی بر مبنای سطوح تعهد مذهبی ، سلامت روان و امیدواری در بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان شهید رجایی بابلسر [دوره 2، شماره 1] |
 |
بیمارستان
نیازهای آموزشی اعضای کمیته مدیریت بحران و بلایای بیمارستانهای تحت پوشش
دانشگاه های علوم پزشکی در راستای پدافند غیرعامل [دوره 8، شماره 2] |
 |
بیمارستان دی
تبیین تجارب همکاری میانرشتهای بالینی ( تیم تشخیصی ، درمانی و مراقبتی ) در بحران کرونا در بیمارستان دی تهران [دوره 13، شماره 0] |
 |
پرستاری
بررسی عوامل موثر بر نتایج ارزشیابی اساتید از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پرستاری مامائی سنندج [دوره 3، شماره 2] |
 |
پرسشنامه
طراحی پرسشنامه خود ارزیابی رشته طب ایرانی در حیطه آموزش
در دانشگاه علوم پزشکی تهران
[دوره 6، شماره 1] |
 |
پروتز.
بررسی سطح مهارتهای عملی دانشجویان سال آخر دندانپزشکی در پروتزهای دندانی به روش خودارزیابی در سال تحصیلی 1403-1402 [دوره 13، شماره 0] |
 |
پروفیلاکسی
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی زاهدان درموردرژیمهای آنتیبیوتیک پروفیلاکسی نوین در درمانهای مختلف دندانپزشکی در سال 1401 [دوره 12، شماره 0] |
 |
پزشکان
بررسی میزان رضایت بیماران از آموزش به وسیله پزشکان معالج خود در شهر بابل [دوره 3، شماره 2] |
 |
پزشکی مبتنی بر شواهد، مهارت جستجوی مقالات، نقد مقالات، دانشجویان مامایی
بررسی تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر مهارت جستجو و نقد مقالات توسط دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 1، شماره 2] |
 |
پزشکی هسته ای
بررسی رضایتمندی دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاثیر
آموزش آناتومی مقطعی و CT SCAN
[دوره 7، شماره 2] |
 |
پژوهش آمیخته با کاربرد
شناخت روش پژوهشی آمیخته با کاربرد در آموزش اکوکاردیوگرافی [دوره 11، شماره 1] |
 |
پژوهشی
بررسی وضعیت شغلی، آموزشی و پژوهشی دانش آموختگان رشته پرستاری در دانشکده پرستاری فاطمه الزهرا (س) رامسر [دوره 2، شماره 2] |
 |
پیشرفت تحصیلی
بررسی روایی پیش بین آزمون های درون بخشی و آزمون های کتبی ارتقای دستیاری در پیشرفت تحصیلی دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 8، شماره 2] |
 |
تحلیل محتوی
تبیین موانع آموزش به بیمار از دیدگاه پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر بابل _یک مطالعه تحلیل محتوی کیفی [دوره 14، شماره 0] |
 |
تحلیل، نتایج 10 ساله، آزمونهای جامع، علوم پایه، پیش کارورزی
بررسی و تحلیل نتایج 10 ساله آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 1، شماره 2] |
 |
ترسیم علم نگاشتی
ترسیم و تحلیل نقشه علم نگاشتی مقالات پراستناد حوزه آموزش پزشکی (2012-2022) [دوره 11، شماره 1] |
 |
ترمیم دندان
مقایسه کاربرد مولتی مدیا با شیوه آموزش در گروه های کوچک در آموزش مراحل ترمیم دندان قدامی با روش لایه لایه [دوره 2، شماره 1] |
 |
تفکر انتقادی
مقایسه آموزش مبتنی بر تفکر انتقادی و سنتی بر ماندگاری دانش و مهارت اداره
پره اکلامپسی در دانشجویان مامایی [دوره 7، شماره 2] |
 |
تکنولوژی پرتوشناسی
اشتغال یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر؟ انتخاب دانشجویان کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال 1402 [دوره 13، شماره 0] |
 |
تکنیک DTI
بررسی تاثیر سناریونویسی بر توانایی استدلال بالینی کارآموزان پزشکی در دوره روتیشن بخش داخلی با استفاده از روش های KF و DTI [دوره 10، شماره 2] |
 |
تلفن همراه
روانسنجی مقیاس نگرش به آموزش از طریق تلفن همراه در دانشجویان
رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
[دوره 5، شماره 2] |
 |
تلفن همراه
روانسنجی مقیاس نگرش به آموزش از طریق تلفن همراه در دانشجویان
رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
[دوره 5، شماره 1] |
 |
خبرگان
رویکردهای عمده ارزیابی کیفیت آموزش عالی ازدیدگاه خبرگان
دانشگاه علوم پزشکی زابل
[دوره 6، شماره 2] |
 |
خصوصیات حرفه ای
بررسی عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشکده دندانپزشکی بابل [دوره 4، شماره 2] |
 |
دانشجو
بررسی مهارتهای مطالعه و سبکهای یادگیری در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1400 [دوره 13، شماره 0] |
 |
دانشجو
بررسی دیدگاه دانشجویان رشته تکنولوژی پرتوشناسی از کیفیت آموزش بالینی
در دانشکده پیراپزشکی شرق گیلان
[دوره 5، شماره 2] |
 |
دانشجو پزشکی
بررسی نتایج خودارزیابی کارآموزان و کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از آزمون های DOPS و mini-CEX [دوره 13، شماره 0] |
 |
دانشجوی بهداشت
بررسی رابطه مهارتهای مدیریت زمان با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان
پرستاری و بهداشت عمومی
[دوره 5، شماره 2] |
 |
دانشجوی پزشکی
بررسی میزان رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل از محتوای کمک آموزشی کتاب "ترمینولوژی پزشکی برای حرف پزشکی" [دوره 13، شماره 0] |
 |
دانشجوی پزشکی.
ارزشیابی اساتید گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از دیدگاه کارورزان پزشکی [دوره 2، شماره 2] |
 |
دانشجوی دندانپزشکی
بررسی سلامت معنوی از دیدگاه اسلام در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی
دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 8، شماره 1] |
 |
دانشجویان
ارزیابی رضایت دانشجویان از آموزش مجازی در پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمان شیوع همهگیری COVID-19 [دوره 9، شماره 2] |
 |
دانشجویان
انتخاب واحد اینترنتی از دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 2، شماره 2] |
 |
دانشجویان
فرسودگی تحصیلی و ارتباط آن با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 3، شماره 2] |
 |
دانشجویان
بررسی ارتباط بین ابعاد انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 10، شماره 1] |
 |
دانشجویان
مروری بر مداخلات اثربخشی آموزش مجازی در فراگیران علوم پزشکی [دوره 14، شماره 0] |
 |
دانشجویان پرستاری
مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با آموزش کارگاهی بر میزان یادگیری مراقبت از بیماران مبتلا به
دیس ریتمیهای قلبی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 1] |
 |
دانشجویان پرستاری
تاثیر آموزش به روش شبیه سازی بر کیفیت بی حرکت سازی ستون فقرات [دوره 5، شماره 1] |
 |
دانشجویان پزشکی
بررسی عزت نفس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پزشکی مقاطع پیش بالینی و بالینی [دوره 3، شماره 1] |
 |
دانشجویان پزشکی
بررسی عملکرد دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با استفاده از ابزار 360 درجه [دوره 1، شماره 1] |
 |
دانشجویان پزشکی
بررسی تاثیر برنامه های مجازی آمادهسازی جهت توانمندسازی دانشجویان در آزمون های جامع بر اساس مدل کریک پاتریک [دوره 12، شماره 0] |
 |
دانشجویان پزشکی
تعیین ارتباط هوش هیجانی با سبک یادگیری دانشجویان رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 3، شماره 2] |
 |
دانشجویان پزشکی
دیدگاه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در مورد سامانه مدیریت یادگیری نوید در کلاس های زبان انگلیسی: فرصت ها، چالش ها و راهکارها [دوره 13، شماره 0] |
 |
دانشجویان دندانپزشکی
بررسی راهبردهای مطالعه و یادگیری و عوامل مؤثر بر آن در دانشجویان دندانپزشکی
دانشگاه علوم پزشکی بابل (1396) [دوره 7، شماره 1] |
 |
دانشجویان دندانپزشکی
ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ داﻧﺸﺠﻮیﺎن دﻧﺪاﻧﭙﺰﺷﮑﯽ ﺑﺎ وﺿﻌﯿﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ آنها
در داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ بابل
[دوره 7، شماره 1] |
 |
دانشجویان دندانپزشکی
بررسی پاسخگویی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی در درمانگاههای آموزشی
از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 2] |
 |
دانشجویان دندانپزشکی
ارزیابی اثر بخشی تدریس در آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس مدل ارزیابی کریک پاتریک [دوره 12، شماره 0] |
 |
دانشجویان رشته پزشکی.
بررسی هوش هیجانی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس پرسشنامه بار_آن [دوره 13، شماره 0] |
 |
دانشجویان علوم پزشکی
نرم افزار هیستوهاب راهی جهت ارتقا یادگیری دانشجویان علوم پزشکی [دوره 12، شماره 0] |
 |
دانشجویان علوم پزشکی
سطح توانمندسازی و وفاداری منتخبین پنجمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1] |
 |
دانشجویان علوم پزشکی
[دوره 3، شماره 1] |
 |
دانشجویان علوم پزشکی گلستان
بررسی رابطه نیمکره چپ و نیمکره راست مغز با رشته تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 11، شماره 1] |
 |
دانشکده بهداشت
چالشهای کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛
یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1] |
 |
دانشکده پرستاری مامایی
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد آموزش مامایی بر اساس الگوی سیب در دانشکده پرستاری مامایی اردبیل [دوره 10، شماره 1] |
 |
دانشکده توانبخشی
نیازها واولویتهای مشاوره دانشجویان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی
همدان در سال 1395
[دوره 6، شماره 1] |
 |
دانشکده دندانپزشکی
بررسی میزان علاقه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به رشته تحصیلی و ارزیابی عوامل مرتبط با آن در محیط آموزشی در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 10، شماره 2] |
 |
دانشکده دندانپزشکی
بررسی کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشکده ی دندانپزشکی بابل در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ [دوره 11، شماره 1] |
 |
دانشگاه
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و تسهیلات دانشگاه علوم پزشکی بابل از
دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 2] |
 |
دانشگاه
اضطراب سلامتی در دانشجویان دانشگاه های ایران : مروری دامنه ای [دوره 12، شماره 0] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی ایران
بررسی رابطه بین عوامل حل مسئله ومهارت قاطعیت دستیاران جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 4، شماره 1] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی بابل
بررسی نگرش دانشجویان سال اول رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی بابل
نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود
[دوره 6، شماره 1] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی بابل
رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 4، شماره 2] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی تهران
بررسی روایی و پایایی فرمهای ارزشیابی اساتید ازدیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 1] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
تبیین نظرات و انتظارات دانشجویان استعداد درخشان رشته های پزشکی و دندانپزشکی در زمینه تسهیلات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و فوق برنامه در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی [دوره 2، شماره 1] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
بررسی بستر یادگیری الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد [دوره 3، شماره 1] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی کردستان
بررسی آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای آموزش بین حرفه ای و عوامل مرتبط با آن در سال 1394 [دوره 4، شماره 2] |
 |
دانشگاه علوم پزشکی گلستان
بررسی فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 4، شماره 1] |
 |
دانشگاه علومپزشکی زابل
ارزیابی درونی گروه پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زابل [دوره 10، شماره 1] |
 |
دانشگاههای علوم پزشکی
علل بی نظمی دانشجویان برای تشکیل کلاس در آغاز هر نیمسال تحصیلی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 8، شماره 1] |
 |
دانشآموختگان
میزان اشتغال دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای رشته نانوفناوری پزشکی و بررسی نگرش و آگاهی آنها نسبت به مبانی کسبوکار [دوره 9، شماره 2] |
 |
دستیار
مقایسه نظرسنجی دانشجویان پزشکی عمومی (کارآموزی) و دستیاران تخصصی درخصوص کیفیت آموزش اساتید گروه های بالینی دانشکده پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2] |
 |
دستیار تخصصی
ویژگیهای تدریس اثربخش از دیدگاه دستیاران تخصصی دانشکده دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 2] |
 |
دستیاران بیهوشی
نگرش دانشجویان هوشبری نسبت به نقش دستیاران بیهوشی در آموزش بالینی [دوره 5، شماره 1] |
 |
دستیاران گروه گوش و حلق و بینی
ارزشیابی عملکرد دستیاران گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
با استفاده از روش360 درجه
[دوره 7، شماره 1] |
 |
دکترای پرستاری ییل
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی دوره دکتری پرستاری ایران و ییل آمریکا [دوره 8، شماره 1] |
 |
دندانپزشکی
آیا جنسیت در توانمندی حرفه ای دانشجویان دندانپزشکی بابل تاثیرگذار است؟ یک مطالعه خودارزیابی [دوره 12، شماره 0] |
 |
دندانپزشکی
بررسی ارتباط خصوصیات دموگرافیک با توانمندی حرفه ای در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 12، شماره 0] |
 |
دوره بالینی
کاربرد دروس علوم پایه در مقطع بالینی از دیدگاه کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان مکرر: کاربرد دروس علوم پایه در مقطع بالینی پزشکی [دوره 2، شماره 1] |
 |
دوره کارورزی پزشکی
بررسی تاثیر برنامه و امکانات آموزشی در رضایتمندی کارورزان از توانمندی حرفه ای خود در بخش قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 0] |
 |
دیدگاه دانشجویان
امکانات آموزشی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان از نظر دانشجویان گروه های مختلف علوم پزشکی [دوره 9، شماره 1] |
 |
دیدگاه دانشجویان
میزان تاثیر برخی از عوامل اجتماعی ، خانوادگی و آموزشی برافت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان پردیس خودگردان رامسر [دوره 8، شماره 1] |
 |
راه هوایی ماسک حنجره ای، کاف نیمه پر، مانکن، برنامه آموزشی پزشکی
آموزش جاگذاری راه هوائی ماسک حنجره ای کلاسیک برروی مانکن به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: مقایسه روش استاندارد با کاف نیمه پر [دوره 1، شماره 2] |
 |
راهکارها
راهکارهای موثر جهت پیاده سازی بهینه بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی
"یک مطالعه کیفی" [دوره 8، شماره 2] |
 |
رسانه آموزشی
بررسی مهارت های دانشجویان پرستاری درکاربرد رایانه به عنوان یک رسانه ی آموزشی [دوره 4، شماره 1] |
 |
رضایت
مقایسه تأثیر روش تدریس سنتی و کلاس وارونه بر رضایت، انگیزش و میزان یادگیری دانشجویان دندانپزشکی اردبیل در درس آسیب شناسی تشخیصی [دوره 12، شماره 0] |
 |
رضایت مندی
بررسی ارزشیابی همتایان از ارائه گروهی درس فیزیولوژی دانشجویان پرستاری و سنجش رضایت آنان [دوره 13، شماره 0] |
 |
رضایتمندی
بررسی رضایتمندی دانشجویان و مربیان پرستاری از لاگ بوک دروس پرستاری بزرگسالان و پرستاری سالمندی [دوره 10، شماره 1] |
 |
رضایتمندی، بیمار، دندانپزشک، آموزش پزشکی پاسخگو
تعیین عوامل موثر در میزان رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به دانشکده دندانپزشکی بابل: گامی ضروری در راستای آموزش پزشکی پاسخگوبه نیازهای جامعه [دوره 1، شماره 2] |
 |
رفتارهای حمایتی
تاثیر برنامه آموزش حمایتهای مداوم لیبر بر اهمیت و به کارگیری
رفتارهای حمایتی در دانشجویان مامایی
[دوره 5، شماره 2] |
 |
روش تدریس
ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 7، شماره 1] |
 |
روش سخنرانی
طراحی، اجرا و ارزشیابی روش تدریس وارونه در مبحث غضروف درس بافت شناسی [دوره 13، شماره 0] |
 |
سؤالات چهارگزینهای
ارزیابی کمی و کیفی سؤالات چهارگزینهای در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 1400-1399 [دوره 12، شماره 0] |
 |
سبک یادگیری
ارزیابی سبکهای یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل با استفاده از پرسشنامه وارک (VARK) [دوره 13، شماره 0] |
 |
سبکهای یادگیری، دانشجویان پرستاری، الگوی وارک
ارزیابی سبکهای یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی رامسر بر اساس الگوی یادگیری وارک (VARK) [دوره 1، شماره 2] |
 |
سرفصل آموزشی.
بررسی دیدگاه دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته مهندسی بهداشت محیط درمورد میزان انطباق سرفصل های دوره های آموزشی با نیازهای شغلی آنان دراستان مازندران [دوره 6، شماره 1] |
 |
سیستان
بررسی نیازهای آموزشی بیماران سلی به شیوه بحث گروهی متمرکز در منطقه سیستان [دوره 2، شماره 2] |
 |
شنوایی شناسی
تاثیر آموزش گزارش نویسی بر کیفیت گزارش شنوایی شناسی در دانشجویان و فارغ التحصیلان شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز سال 96 تا 98 [دوره 8، شماره 2] |
 |
صلاحیت بالینی
ارزیابی صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی مقطع کارورزی دانشگاه علوم پزشکی بابل با استفاده از آزمون بالینی ساختار مند عینی(OSCE) [دوره 7، شماره 1] |
 |
طرح کارایی تیم، سخنرانی، رضایتمندی، عملکرد تحصیلی
اثر روش تدریس تغییر یافته طرح کارایی تیم (TED) و سخنرانی بر رضایتمندی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 1، شماره 1] |
 |
عضو هیأت علمی
بررسی موانع پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 1] |
 |
علوم پزشکی
بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص عوامل مؤثر بر غیبت دانشجویان در کلاس درس [دوره 4، شماره 1] |
 |
علوم پزشکی
بررسی اولویت های ارزشیابی اساتید و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دانشجویان
دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
[دوره 7، شماره 2] |
 |
عملکرد
بررسی عملکرد بالینی دانشجویان سال آخر هوشبری بر اساس خود ارزشیابی
در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
[دوره 7، شماره 1] |
 |
عملکرد
بررسی دانش، نگرش و رفتار دانشجویان علوم بالینی و پایه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد بحران کووید-19 [دوره 12، شماره 0] |
 |
عملکرد مبتنی بر شواهد
گراند راند، رویکردی موثر در ادغام عملکرد مبتنی بر شواهد در آموزش بالینی پرستاری [دوره 13، شماره 0] |
 |
عوامل
بررسی عوامل مؤثر بر حضور دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
در کلاس های درس نظری
[دوره 5، شماره 1] |
 |
فارس و مازندران
نیازهای آموزشی پزشکان خانواده و مراقبین سلامت شاغل در برنامه پزشک
خانواده شهری ایران
[دوره 6، شماره 2] |
 |
فک و صورت
بررسی نظرات دانشجویان رشته دندانپزشکی نسبت به ارزش کاربردی موضوعات تدریس شده در بخش بیماری های دهان، فک و صورت [دوره 2، شماره 1] |
 |
قارچ شناسی
روش های ارتقاء آموزش درس انگل شناسی و قارچ شناسی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 2، شماره 1] |
 |
قران کریم
تأثیر آموزههای دینی در به کارگیری اخلاق عمومی و حرفهای دانشجویان رشته پزشکی [دوره 1، شماره 1] |
 |
کارآموزان بالینی
طراحی و کاربرد فرم ارزشیابی از گزارش صبحگاهی دانشجویان پزشکی در بخش داخلی بیمارستان سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 4، شماره 1] |
 |
کارآموزی
بررسی وضعیت آموزش در عرصه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 12، شماره 0] |
 |
کارشناسی پیوسته
دیدگاه دانشجویان مامایی درخصوص امتحان جامع دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل [دوره 9، شماره 2] |
 |
کارشناسی هوشبری
نیازسنجی برنامه درسی آناتومی رشته کارشناسی هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 14، شماره 0] |
 |
کارکنان آموزش
ارتباط مؤلفههای سرمایه فکری و مدیریت دانش با بهبود عملکرد کارکنان آموزش دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 11، شماره 1] |
 |
کارورز - صلاحیت بالینی - آموزش مبتنی بر دستاورد
دیدگاه دانشجویان کارورز پزشکی دردستیابی به صلاحیت های بالینی بارویکرد یادگیری در حد تسلط دردانشکده پزشکی گرگان – مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 1] |
 |
کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران، مداخله، اعضاء هیات علمی
وضعیت بهره برداری از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران از منظر یک مداخله آموزشی [دوره 1، شماره 2] |
 |
کرمانشاه
ویژگی های پایان نامه های دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
در طی دوره پنج ساله
[دوره 6، شماره 2] |
 |
کوریکولوم
طراحی و اجرای آزمایشی کارآموزی کف لگن در مقطع کارشناسی فیزیوتراپی [دوره 8، شماره 1] |
 |
کوریکولوم
ضرورت هوش مصنوعی در برنامه درسی پرستاری [دوره 13، شماره 0] |
 |
کووید-19
ارزیابی نظام آموزش مجازی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در دوران پاندمی کروناویروس در سال 1400 [دوره 12، شماره 0] |
 |
کوید- ۱۹
بررسی سطح رضایتمندی دانشجویان پرستاری از آموزش مجازی در دانشگاه شهید صدوقی یزد در دوران کوید- ۱۹ [دوره 11، شماره 1] |
 |
کوید-19
بررسی کیفیت آموزش های مجازی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در دوران همهگیری کوید-19 [دوره 11، شماره 1] |
 |
کیفیت آموزشی
ارزیابی فاکتورهای موثر در کیفیت آموزشی گروه فیزیک پزشکی [دوره 6، شماره 2] |
 |
گزارش نویسی
بررسی تاثیر ارزشیابی همکار برکیفیت گزارش نویسی پرستاران [دوره 9، شماره 1] |
 |
مبتنی بر شواهد
بررسی شواهد در بازنگری کوریکولوم طب ایرانی [دوره 7، شماره 1] |
 |
مدل سروکوال
کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان: مدل SERVQUAL [دوره 10، شماره 2] |
 |
مدل DREEM
ارزیابی محیط آموزشی دانشکده دندانپزشکی بابل از دیدگاه دستیاران تخصصی بر اساس مدل DREEM [دوره 2، شماره 2] |
 |
مراقبت پرستاری
اهمیت آموزش به بیمار از دیدگاه پرستاران شاغل در بیمارستانهای شهر بابل [دوره 3، شماره 1] |
 |
مراقبتهای پرستاری ویژه
استراتژی مولتیمدیا در تدریس واحد مراقبتهای جامع پرستاری در بخشهای ویژه: راهکاری اثربخش در زمان شیوع بیماری COVID -19 [دوره 9، شماره 2] |
 |
مطالعه توصیفی تطبیقی
مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره کارشناسی فوریت های پزشکی در ایران و دانشگاه گرینویچ انگلستان [دوره 12، شماره 0] |
 |
مقطع دکترایتخصصی
بررسی دلایل به تعویق افتادن فارغ التحصیلی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ بر اساس تجربه آن ها از اجرای مرحله پژوهشی [دوره 10، شماره 2] |
 |
موانع زبانی
تأثیر آموزش انگلیسی تخصصی پزشکی (ESP) بر عملکرد بالینی پزشکان: یک مرور روایتی [دوره 14، شماره 0] |
 |
مهارت ارتباطی
رابطه پزشک و بیمار، روشهای آموزش یک مهارت در بالین [دوره 6، شماره 2] |
 |
نگرش
بررسی نگرش فارغ التحصیلان رشته ی داروسازی شاغل در شهر اصفهان در مورد تأثیر پایان نامه درآینده ی شغلی آنها [دوره 2، شماره 2] |
 |
نگرش ـ آگاهی ـ دستیاران واعضای هیئت علمی دندان پزشکی ـ سرقت علمی ـ ادبی
بررسی نگرش و آگاهی اعضای هیئت علمی و دستیاران رشته های دندانپزشکی اصفهان نسبت به پدیده سرقت علمی-ادبی در سال 1396 [دوره 8، شماره 1] |
 |
نیاز سنجی، آموزش بهداشت دهان و دندان، دانشجوی پزشکی
نیاز سنجی در خصوص لزوم ارائه مبحث بهداشت و سلامت دهان و دندان در کوریکولوم آموزش دوره دکترای عمومی دانشجویان پزشکی [دوره 1، شماره 2] |
 |
نیازسنجی آموزشی، علوم شنوایی، گفتار و زبان، مقطع دکتری
بررسی نظرات ذی نفعان درخصوص ضرورت تدوین کوریکولوم و راه اندازی رشته علوم شنوایی، گفتار و زبان در مقطع دکترا [دوره 1، شماره 2] |
 |
وب سایت آموزشی
بررسی میزان استفاده از گوشیهای هوشمند توسط دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در سال 1402 [دوره 13، شماره 0] |
 |
وضعیت تحصیلی
دیدگاه دانشجویان مستقر در خوابگاه در مورد اهمیت عوامل محیطی و نقش آن بر سلامت جسمانی، روانی و وضعیت تحصیلی آنان [دوره 3، شماره 1] |
 |
ویژگیهای دموگرافیک
بررسی عوامل موثر بر موفقیت در امتحان جامع دانشجویان مامایی [دوره 3، شماره 1] |
 |
هزینههای بهداشتیدرمانی
طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی دانش عمومی سلامت سالمندی، نیاز تمامی رشته های علوم پزشکی [دوره 14، شماره 0] |
 |
همهگیری کووید-19
بررسی همبستگی بین هوش معنوی و فرسودگی شغلی در دستیاران گروههای آموزشی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همهگیری کووید-۱۹ در سال ١٤٠٠ [دوره 12، شماره 0] |
 |
یادگیری خودراهبر
بررسی رابطه یادگیری خود راهبر با دانش شهروندی الکترونیک و مقایسه آن در دانشجویان دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 9، شماره 1] |
 |
DREEM
بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی براساس الگوی DREEM در بیمارستان آموزشی اکبر شهر مشهد در سال 1400 [دوره 12، شماره 0] |
 |
strategy.
راهبردهای بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور بر اساس برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی [دوره 5، شماره 1] |