[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الكترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در كادر زیر وارد كنید.
..
:: خوش آمدید ::

   مجله آموزش پزشکی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی بابل

صاحب امتیاز : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بابل     

 شماره مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:۹۰/۲۲۷۲۵ مورخ ۹۰/۱۰/۱۲

شاپا (نسخه چاپی):۴۹۴۰-۲۳۲۲ -شاپا (نسخه آنلاین):۵۴۹۷-۲۳۴۵

تماس با دفتر مجله: بابل - خیابان گنج افروز- دانشگاه علوم پزشکی  بابل- معاونت آموزشی - مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی 
تلفن و دورنویس :۳۲۱۹۰۵۹۳-۰۱۱
                  
 
 mejbabolgmail.com                     

    Medical Education Journal                     

             Education Development Center (EDC)               
توالی انتشارمجله از سال ۱۴۰۲، از دوفصلنامه به صورت انتشار پیوسته تغییر یافت.       

  
                                             
:: تازه‌ترین مقاله‌ها: جلد 12 - ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید پذیرفته شده طی 6 ماه اخیر ::
:: راه‌اندازی پایگاه جدید ::
AWT IMAGE

در راستای توسعه خدمات الکترونیک نشریات دانشگاه پایگاه جدید نشریه راه‌اندازی شد. هدف از راه‌اندازی پایگاه جدید تسریع اطلاع‌رسانی عملکرد نشریه، گسترش خدمات‌رسانی به پژوهشگران رشته‌های مرتبط و ایجاد امکان برقراری ارتباط بین محققین این رشته بوده است .

>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار کاربران
:. کل کاربران ثبت شده: 284
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. میهمانان در حال بازدید: 2
::
آمار بازدیدها
تمام بازدید‌ها: 3341034
بازدید 24 ساعت قبل: 1015
::
Academic Web Tools
مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 43 queries by YEKTAWEB 4642
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)