[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 12 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی براساس الگوی DREEM در بیمارستان آموزشی اکبر شهر مشهد در سال 1400
[English Abstract] مجید خادم رضاییان ، آیلر عوض زاده ، رؤیا وطن خواه ، حمیدرضا کیانی فر ، نفیسه پوربدخشان*
چکیده (149 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (48 دریافت)  
XML بررسی دانش، نگرش و رفتار دانشجویان علوم بالینی و پایه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد بحران کووید-19
[English Abstract] زهره خوش گفتار ، طاهره آقاجانی ، سمیه سهرابی*
چکیده (58 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (22 دریافت)  
XML مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره کارشناسی فوریت های پزشکی در ایران و دانشگاه گرینویچ انگلستان
[English Abstract] حسین شاهچراغ ، مهدی فیروزی ، سیف الله علائی*
چکیده (83 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (25 دریافت)  
XML ارزیابی کمی و کیفی سؤالات چهارگزینه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 1
[English Abstract] سحر پاریاب ، ربابه زروج حسینی ، سپهر زمانی ، معصومه لشکری ، مریم یوسفی ، کیمیا زروج حسینی ، امید گرکز*
چکیده (471 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (229 دریافت)  
XML طراحی کوریکولوم آموزشی جدید فلوشیب فوق‌تخصصی خون و سرطان کودکان 2
[English Abstract] بابک عبدالکریمی* ، حسن ابوالقاسمی ، محمد فرانوش ، پیمان عشقی ، بی بی شهین شمسیان ، نادر ممتازمنش ، بیژن کیخایی ، مهدی شهریاری ، آرش القاسی ، فاطیما ملک
چکیده (381 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (128 دریافت)  
XML بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی زاهدان درموردرژیم‌های آنتی‌بیوتیک پروفیلاکسی نوین در درمان‌های مختلف دندانپزشکی در سال 1401 3
[English Abstract] طاهره نصرت زهی* ، ابوالفضل پاینده ، علی کمالی
چکیده (209 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (124 دریافت)  
XML ارزیابی نظام آموزش مجازی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در دوران پاندمی کروناویروس در سال 1400 4
[English Abstract] مجتبی کلانتر ، فاطمه عربی با شریک ، مریم اسدی* ، الهام پیرعباسی ، اعظم هنرمندپور ، فائزه سیف ، اعظم جهانگیری مهر
چکیده (374 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (109 دریافت)  
XML اثرات آموزش مهارت های ارتباطی بر همدلی بالینی دانشجویان دندانپزشکی 5
[English Abstract] سهیلا دریساوی جرفیان* ، ناهید احمدیان یزدی ، امیر دانش پایه
چکیده (332 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (134 دریافت)  
XML بررسی همبستگی بین هوش معنوی و فرسودگی شغلی در دستیاران گروه‌های آموزشی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همه‌گیری کووید-۱۹ در سال ١٤٠٠ 6
[English Abstract] پرستو جمال لیوانی ، منصور رنجبر ، محمدرضا اندرواژ ، سیاوش مرادی*
چکیده (220 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (110 دریافت)  
XML مقایسه تأثیر روش تدریس سنتی و کلاس وارونه بر رضایت، انگیزش و میزان یادگیری دانشجویان دندانپزشکی اردبیل در درس آسیب شناسی تشخیصی 7
[English Abstract] سهیلا دریساوی جرفیان* ، ناهید احمدیان یزدی ، آرزو امانی
چکیده (386 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (209 دریافت)  
XML توصیف پژوهش‌های آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایران: یک مطالعه مروری دامنه‌ای 8
[English Abstract] فریبا جعفری ، مریم آویژگان* ، الهام طاووسی طباطبائی
چکیده (353 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (129 دریافت)  
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی مبتنی بر کلاس وارونه دررابطه‌با نحوه تفسیر گزارش اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور فیزیکی محیط کار برای دانشجویان کارشناسی بهداشت حرفه‌ای 9
[English Abstract] روح اله فلاح مدواری ، فاطمه کشمیری*
چکیده (513 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (214 دریافت)  
XML تدوین و ارزیابی کاربردپذیری خودآموز آنلاین «آشنایی با نحوه نگارش پروپوزال» ویژه دانشجویان علوم پزشکی 10
[English Abstract] زهرا بتولی*
چکیده (437 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (136 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 62 queries by YEKTAWEB 4624
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)