You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تبیین تجارب همکاری میانرشتهای بالینی ( تیم تشخیصی ، درمانی و مراقبتی ) در بحران کرونا در بیمارستان دی تهران مریم رحمتی نژاد
*، زهره خوشگفتار، همایون بنادرخشان
چکیده -
متن کامل (PDF)
دیدگاه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در مورد سامانه مدیریت یادگیری نوید در کلاس های زبان انگلیسی: فرصت ها، چالش ها و راهکارها مصطفی پورحاجی
*، مصطفی مهدی زاده، صدیقه کریم پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی مهارتهای مطالعه و سبکهای یادگیری در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1400 مهدی انصاری، معصومه معزی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
نگرش دانشجویان مقطع کارشناسی کاردرمانی دانشکده علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی مینا آویدفر، ثریا قرباغی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی ارزشیابی همتایان از ارائه گروهی درس فیزیولوژی دانشجویان پرستاری و سنجش رضایت آنان رضا محبتی، مرتضی رستمیان
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی هوش هیجانی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس پرسشنامه بار_آن محمد وحدت لاسمی، محجوبه بتیار، مریم قائمی امیری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی نتایج خودارزیابی کارآموزان و کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از آزمون های DOPS و mini-CEX سیده زینب حسینی مطلق، زینب غلام نیا شیروانی، رقیه اکبری، صدیقه سلیمانیان، سمیه اولادی، سمانه شریفی، فائزه آقاجانپور، یاسمن حبیب زاده، مریم قائمی امیری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل از محتوای کمک آموزشی کتاب "ترمینولوژی پزشکی برای حرف پزشکی" مهرآور رفعتی رحیم زاده، مهرداد رفعتی رحیم زاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان استفاده از گوشیهای هوشمند توسط دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در سال 1402 آرزو فروتن، رضا قربانی پور
*، سید علی سید مجیدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی تاثیر برنامه و امکانات آموزشی در رضایتمندی کارورزان از توانمندی حرفه ای خود در بخش قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل محمد علی قاسمی درزی، مهرداد ساروی
*، همت قلی نیا، فاطمه جعفریان
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی سطح مهارتهای عملی دانشجویان سال آخر دندانپزشکی در پروتزهای دندانی به روش خودارزیابی در سال تحصیلی 1403-1402 معصومه رستم زاده
*، فرشاد رحیمی، محمدعزیز رسولی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی آگاهی و نگرش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در مورد عفونت و واکسن ویروس پاپیلومای انسانی حامد محمدی، عصمت داودی منفرد
*، حمیده مولایی، لیلی خدمت
چکیده -
متن کامل (PDF)
عوامل موثر در توانمندسازی اعضای هیئت علمی جهت نیل به مرجعیت علمی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل هاجر ادیب، زینب غلام نیا شیروانی، سیده زینب حسینی مطلق، مریم عباس زاده امیردهی، زهرا مرادی، مریم قائمی امیری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
ضرورت هوش مصنوعی در برنامه درسی پرستاری علی پورحبیب
*، زهرا فتوکیان، امیر رضایی، فاطمه شیرین کام
چکیده -
متن کامل (PDF)
اشتغال یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر؟ انتخاب دانشجویان کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال 1402 گلشن محمودی، حیدر تولی، ربابه زروج حسینی، امیرمحمد صادقی، مهسا صادقی، سارا خسروی، امیرحسین فرامرزی، علی حسین زاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
خودارزیابی وضعیت مهارت های بالینی پرستاران جدیدالورود بیمارستان آموزشی شهر یزد بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ فاطمه رحیقی
*، ابوالفضل زارع، سید علی موسوی، محمد طاهر رضانژاد، محمد رضا آهی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارزیابی محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس الگوی DREEM (ابزار سنجش محیط آموزشی دانشگاه داندی) از دیدگاه دانشجویان پرستاری در سال تحصیلی 1402 سیده زینب حسینی مطلق، احمد فتح الهی کوچه
*، محمدرضا سرمدی، مریم قائمی امیری
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی رضایتمندی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از دوره توانمندسازی ذهنی جهت ارتقا آموزش پزشکی سمانه جعفری، زینب پورعلیجان امیری، عاطفه مریدپور، سبحان رحیمی اسبو، مصطفی مصطفی زاده، زهرا گنجیان، مریم قائمی امیری
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی کیفیت مدیریت و اطلاع رسانی صبحانه کاری از دیدگاه شرکت کنندگان بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی بعد از استقرار سازوکار نوین اجرایی سبحان رحیمی، مریم قائمی امیری، زینب پورعلیجان امیری، سمانه جعفری روشن، عاطفه مرید پور، مصطفی مصطفی زاده بورا
*چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه رضایتمندی دانشجویان از سه روش تدریس کلاس وارونه، گروه های کوچک و ایفای نقش استاد در درس بافت شناسی در دانشگاه علوم پزشکی بابل فریده فیضی، زهره اسماعیلی کشتلی، زهرا بابازاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
گراند راند، رویکردی موثر در ادغام عملکرد مبتنی بر شواهد در آموزش بالینی پرستاری رضا عبدالهی درشکی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی، اجرا و ارزشیابی روش تدریس وارونه در مبحث غضروف درس بافت شناسی عذرا الله ویسی، محمدجعفر رضایی، مهسا محمودی، نسرین عبدی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان اثر برنامه آموزشی بر استرس درک شده پرستاران در مراقبت از بیماران دمانس و ارتباط آن با فشار بار مراقبتی آنها در بیمارستان بقیه الله فخری اللهیاری، عصمت داودی منفرد
*، شکوفه رادفر، مهدی مدبرنژاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارزیابی سبکهای یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل با استفاده از پرسشنامه وارک (VARK) رامین زراعت پیشه، علی بیژنی، فاطمه بیژنی
*چکیده -
متن کامل (PDF)