[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تبیین تجارب همکاری میان‌رشته‌ای بالینی ( تیم تشخیصی ، درمانی و مراقبتی ) در بحران کرونا در بیمارستان دی تهران
مریم رحمتی نژاد *، زهره خوشگفتار، همایون بنادرخشان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در مورد سامانه مدیریت یادگیری نوید در کلاس های زبان انگلیسی: فرصت ها، چالش ها و راهکارها
مصطفی پورحاجی *، مصطفی مهدی زاده، صدیقه کریم پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مهارت‌های مطالعه و سبک‌های یادگیری در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال 1400
مهدی انصاری، معصومه معزی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان مقطع کارشناسی کاردرمانی دانشکده علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی
مینا آویدفر، ثریا قرباغی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارزشیابی همتایان از ارائه گروهی درس فیزیولوژی دانشجویان پرستاری و سنجش رضایت آنان
رضا محبتی، مرتضی رستمیان *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی هوش هیجانی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس پرسشنامه بار_آن
محمد وحدت لاسمی، محجوبه بتیار، مریم قائمی امیری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نتایج خودارزیابی کارآموزان و کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از آزمون های DOPS و mini-CEX
سیده زینب حسینی مطلق، زینب غلام نیا شیروانی، رقیه اکبری، صدیقه سلیمانیان، سمیه اولادی، سمانه شریفی، فائزه آقاجانپور، یاسمن حبیب زاده، مریم قائمی امیری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل از محتوای کمک آموزشی کتاب "ترمینولوژی پزشکی برای حرف پزشکی"
مهرآور رفعتی رحیم زاده، مهرداد رفعتی رحیم زاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند توسط دانشجویان دانشکده دندانپزشکی در سال 1402
آرزو فروتن، رضا قربانی پور *، سید علی سید مجیدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر برنامه و امکانات آموزشی در رضایتمندی کارورزان از توانمندی حرفه ای خود در بخش قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل
محمد علی قاسمی درزی، مهرداد ساروی *، همت قلی نیا، فاطمه جعفریان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطح مهارت‌های عملی دانشجویان سال آخر دندانپزشکی در پروتز‌های دندانی به روش خودارزیابی در سال تحصیلی 1403-1402
معصومه رستم زاده *، فرشاد رحیمی، محمدعزیز رسولی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی آگاهی و نگرش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در مورد عفونت و واکسن ویروس پاپیلومای انسانی
حامد محمدی، عصمت داودی منفرد *، حمیده مولایی، لیلی خدمت
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عوامل موثر در توانمندسازی اعضای هیئت علمی جهت نیل به مرجعیت علمی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل
هاجر ادیب، زینب غلام نیا شیروانی، سیده زینب حسینی مطلق، مریم عباس زاده امیردهی، زهرا مرادی، مریم قائمی امیری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ضرورت هوش مصنوعی در برنامه درسی پرستاری
علی پورحبیب *، زهرا فتوکیان، امیر رضایی، فاطمه شیرین کام
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اشتغال یا ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر؟ انتخاب دانشجویان کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سال 1402
گلشن محمودی، حیدر تولی، ربابه زروج حسینی، امیرمحمد صادقی، مهسا صادقی، سارا خسروی، امیرحسین فرامرزی، علی حسین زاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML خودارزیابی وضعیت مهارت های بالینی پرستاران جدیدالورود بیمارستان آموزشی شهر یزد بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲
فاطمه رحیقی *، ابوالفضل زارع، سید علی موسوی، محمد طاهر رضانژاد، محمد رضا آهی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اساس الگوی DREEM (ابزار سنجش محیط آموزشی دانشگاه داندی) از دیدگاه دانشجویان پرستاری در سال تحصیلی 1402
سیده زینب حسینی مطلق، احمد فتح الهی کوچه *، محمدرضا سرمدی، مریم قائمی امیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رضایتمندی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از دوره توانمندسازی ذهنی جهت ارتقا آموزش پزشکی
سمانه جعفری، زینب پورعلیجان امیری، عاطفه مریدپور، سبحان رحیمی اسبو، مصطفی مصطفی زاده، زهرا گنجیان، مریم قائمی امیری *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کیفیت مدیریت و اطلاع رسانی صبحانه کاری از دیدگاه شرکت کنندگان بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی بعد از استقرار سازوکار نوین اجرایی
سبحان رحیمی، مریم قائمی امیری، زینب پورعلیجان امیری، سمانه جعفری روشن، عاطفه مرید پور، مصطفی مصطفی زاده بورا *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه رضایتمندی دانشجویان از سه روش تدریس کلاس وارونه، گروه های کوچک و ایفای نقش استاد در درس بافت شناسی در دانشگاه علوم پزشکی بابل
فریده فیضی، زهره اسماعیلی کشتلی، زهرا بابازاده *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML گراند راند، رویکردی موثر در ادغام عملکرد مبتنی بر شواهد در آموزش بالینی پرستاری
رضا عبدالهی درشکی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی روش تدریس وارونه در مبحث غضروف درس بافت شناسی
عذرا الله ویسی، محمدجعفر رضایی، مهسا محمودی، نسرین عبدی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان اثر برنامه آموزشی بر استرس درک شده پرستاران در مراقبت از بیماران دمانس و ارتباط آن با فشار بار مراقبتی آنها در بیمارستان بقیه الله
فخری اللهیاری، عصمت داودی منفرد *، شکوفه رادفر، مهدی مدبرنژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل با استفاده از پرسشنامه وارک (VARK)
رامین زراعت پیشه، علی بیژنی، فاطمه بیژنی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)