[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: جلد 13 - ::
جلد 13 - صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
گراند راند، رویکردی موثر در ادغام عملکرد مبتنی بر شواهد در آموزش بالینی پرستاری
رضا عبدالهی درشکی*
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
چکیده:   (242 مشاهده)
این مقاله از نوع نامه به سردبیر بوده و فاقد چکیده است.
واژه‌های کلیدی: گراند راند، آموزش بالینی، پرستاری، عملکرد مبتنی بر شواهد
متن کامل [PDF 299 kb]   (115 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه به سردبیر | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/9/13 | پذیرش: 1403/10/16 | انتشار: 1403/1/15
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Abdollahi R. Grand Round, an effective approach to integrating evidence-based practice into clinical nursing education. mededj 2024; 13
URL: http://mededj.ir/article-1-514-fa.html

عبدالهی درشکی رضا. گراند راند، رویکردی موثر در ادغام عملکرد مبتنی بر شواهد در آموزش بالینی پرستاری. مجله آموزش پزشکی. 1403; 13 ()

URL: http://mededj.ir/article-1-514-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 13 - برگشت به فهرست نسخه ها
مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 35 queries by YEKTAWEB 4699
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)