[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 14 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تبیین موانع آموزش به بیمار از دیدگاه پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر بابل _یک مطالعه تحلیل محتوی کیفی e1
[English Abstract] نرگس رحمانی ، ماجده نبویان* ، علی افشاری
چکیده (814 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (332 دریافت)  
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی دانش عمومی سلامت سالمندی، نیاز تمامی رشته های علوم پزشکی e2
[English Abstract] فریده ایزدی ثابت ، رسول باقری* ، سید سعید کسائیان
چکیده (1013 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (355 دریافت)  
XML نیازسنجی برنامه درسی آناتومی رشته کارشناسی هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان e3
[English Abstract] محمد شبانی* ، فخرالسادات میرحسینی ، عاطفه حیدری ، فاطمه بهنام ، الهه میانه‌ساز ، غزاله مشکدانیان
چکیده (917 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (387 دریافت)  
XML مروری بر مداخلات اثربخشی آموزش مجازی در فراگیران علوم پزشکی e4
[English Abstract] علی پورحبیب ، فاطمه فتوکیان ، زهرا فتوکیان*
چکیده (649 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (216 دریافت)  
XML تأثیر آموزش انگلیسی تخصصی پزشکی (ESP) بر عملکرد بالینی پزشکان: یک مرور روایتی e5
[English Abstract] ریحانه براری ، سیده مائده موسوی خطیر* ، فائزه آقاجانپور
چکیده (581 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (247 دریافت)  
XML مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی دوره دکتری پرستاری در ایران و استرالیا e6
[English Abstract] فروغ ریانی* ، سکینه سبزواری ، عصمت نوحی
چکیده (610 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (305 دریافت)  
XML تاثیر آموزش مراحل جراحی بای پس عروق کرونر بر میزان اضطراب و درد بعد از عمل بیمار e7
[English Abstract] حسنعلی جعفرپور ، محمدجواد هادی مومن سرایی ، الهام امام قلی زاده بابلی ، بهنام اسبکیان بندپی ، فاطمه بهنام ، گراییلی زهرا ، راضیه نوروزپور نیازی ، فاطمه عباس نیا ، یوسف مرتضوی درازکلا*
چکیده (518 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (358 دریافت)  
XML بررسی تاثیر یادگیری مبتنی بر گروه های کوچک بر خودکارآمدی سفیران سلامت در مورد بیماری سالک در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان برخوار در سال۱۴۰۲-۱۴۰۳ e8
[English Abstract] محمد یزدانی ، رضا توکلی* ، نگین نیک سادات
چکیده (381 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (171 دریافت)  
XML بررسی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان رشته های توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی بابل e9
[English Abstract] اکرم احمدی* ، زهرا اصغری ، مریم عباس زاده امیردهی ، مهدی دهقان
چکیده (358 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (216 دریافت)  
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه توسعه توانمندسازی آموزش بالینی و اخلاق حرفه ای دانشجویان مامایی در بلوک های زایمانی مبتنی بر روش Near peer shadowing e10
[English Abstract] مینا گالشی ، ندا احمدزاده توری*
چکیده (277 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (126 دریافت)  
XML بررسی آگاهی و نگرش دندانپزشکان عمومی شهر بابل در زمینه ضایعات پیش بدخیم دهان e11
[English Abstract] فهیمه کرمی پور ، مریم سیدمجیدی ، سیدعلی سیدمجیدی ، زهرا ذوالفقاری ساروی*
چکیده (286 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (131 دریافت)  
XML آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی: ایجاد چارچوبی برای یادگیری مادام العمر e12
[English Abstract] حمید مهدوی فرد*
چکیده (302 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (132 دریافت)  
XML بررسی ارتباط هوش اخلاقی با برخی عوامل جمعیت شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود e13
[English Abstract] سحر پاریاب ، حمید رضا مهریار ، مرجان دشتی پور ، حمید واحدی ، امید گرکز*
چکیده (159 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (88 دریافت)  
XML کاربست آموزش مجازی در دوران پسا کرونا، ضرورتی مغفول مانده در آموزش علوم پزشکی e14
[English Abstract] رضا عبدالهی درشکی*
چکیده (52 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (42 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 65 queries by YEKTAWEB 4714
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)