[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی روایی و پایایی ابزار رهبری چند عاملی بر اساس دیدگاه اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مهدی باقری، زهره سهرابی *، اسحاق مرادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین ارتباط هوش هیجانی با سبک یادگیری دانشجویان رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اراک
معصومه کلانتری، محمد رفیعی *، علیرضا رستمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان رضایت بیماران از آموزش به وسیله پزشکان معالج خود در شهر بابل
علی شبستانی منفرد، سیدجلیل سیدی اندی *، سید عبدالمطلب حسنی حسن کلا، مصطفی جوانیان، ایمان جهانیان، مصطفی مصطفی زاده بورا، همت قلی نیا، منیره پروانه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جو اخلاقی اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
هاشم حشمتی، کریم درویش پور *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه‌ میزان رضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی نسبت به رشته تحصیلی خود در مقطع علوم پایه و بالینی
صفورا سیفی *، شیما سام
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML فرسودگی تحصیلی و ارتباط آن با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
طاهره خزاعی *، محمود رضا توکلی، ماندانا جابری درمیان، میترا یعقوبی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل موثر بر نتایج ارزشیابی اساتید از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پرستاری مامائی سنندج
شعله شامی *، کریم ناصری
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوفصلنامه آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)