Journal archive for Google Scholar Robot!
Medical Education Journal
مجله آموزش پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 2 (2021-9)
Evaluation of Students' Satisfaction with Virtual Education in the Self-Governing Campus of Babol University of Medical Sciences During the Pandemic of COVID-19
ارزیابی رضایت دانشجویان از آموزش مجازی در پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمان شیوع همهگیری COVID-19
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Multi Media Strategy in Teaching a Comprehensive Nursing Care Unit in CCU Wards:An Effective Solution At the Time of the Outbreak of COVID-19
استراتژی مولتیمدیا در تدریس واحد مراقبتهای جامع پرستاری در بخشهای ویژه: راهکاری اثربخش در زمان شیوع بیماری COVID -19
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Employment Rate of NanoMedicine Graduates and Investigation on Their Attitude and Knowledge Towards Business Principles
میزان اشتغال دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای رشته نانوفناوری پزشکی و بررسی نگرش و آگاهی آنها نسبت به مبانی کسبوکار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Nursing Students' View of National and Free Universities of Yazd Province on Factors Related to Clinical Learning
مقایسه دیدگاههای دانشجویان پرستاری دانشگاههای سراسری و آزاد استان یزد در مورد عوامل مرتبط با یادگیری بالینی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Attitude of Midwifery Students Regarding the Comprehensive Exam of Ardabil School of Nursing and Midwifery
دیدگاه دانشجویان مامایی درخصوص امتحان جامع دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing, Implementation and Evaluation of the OSCE Exam for Psychiatric Assistants Based on the Topics of the Educational Curriculum
طراحی، اجرا و ارزشیابی آزمون OSCE ویژه دستیاران روانپزشکی بر اساس سرفصلهای کوریکولوم آموزشی دوره تخصص روانپزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles