Journal archive for Google Scholar Robot!

Medical Education Journal

مجله آموزش پزشکی



Volume 1, Number 1 (2013-3)


Assessment of Medical Students Performance in Lorestan University of Medical Sciences with 360-degree Method
بررسی عملکرد دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با استفاده از ابزار 360 درجه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Influence of Religion on Public and Professional Ethics of Medical Students in Babol University of Medical Sciences
تأثیر آموزه‌های دینی در به کارگیری اخلاق عمومی و حرفه‌ای دانشجویان رشته پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Satisfaction Rate of Paramedical Students About their Professor Advisors Activities at Babol University of Medical Sciences, 2011
بررسی نظرات دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل در مورد عملکرد اساتید مشاور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing Two Stages of Teacher Assessment From Students Prospective
مقایسه نتایج دو مرحله ارزشیابی استاد از دیدگاه فراگیران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Teaching Medical Terminology on Learning of Anatomy in Paramedics´ Students of Urmia University of Medical Sciences
تاثیر آموزش اصطلاحات پزشکی بر یادگیری درس آناتومی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Clinical Education Status According to the Nursing Students’ Point of View, Babol Medical Sciences University
بررسی دیدگاه دانشجویان پرستاری از وضعیت آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی بابل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment Students’ Opinion About the Evaluation of Educational Programs in Babol Dental School
نظرسنجی از دانشجویان دندانپزشکی بابل در خصوص نحوه ارزیابی دروس دوره علوم بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Peer Education on Practical Skills Learning of Nursing Students in Clinical Skill Lab (CSL) of Mazandaran University of Medical Sciences
بررسی تاثیر آموزش همسان به همسان بر میزان یادگیری دانشجویان پرستاری در مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Modified Team Effect of Design (m-TED) and Lecture Teaching Methods on Students’ Satisfaction and their Learning in Lorestan University of Medical Sciences
اثر روش تدریس تغییر یافته طرح کارایی تیم (TED) و سخنرانی بر رضایتمندی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles