[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
نمایه های نشریه
مقالات در دست انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 6، شماره 1 - ( 12-1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی دیدگاه دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته مهندسی بهداشت محیط درمورد میزان انطباق سرفصل های دوره های آموزشی با نیازهای شغلی آنان دراستان مازندران
ص. 13-7
حاتمه بابایی
،
زهرا گرائیلی
،
فاطمه اصغر زاده
،
حسینعلی اصغرنیا
*
چکیده
(4511 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1416 دریافت)
|
چکیده گرافیکی
چکیده گرافیکی
طراحی پرسشنامه خود ارزیابی رشته طب ایرانی در حیطه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 20-14
سیدحمید کمالی
،
زهرا قربانی فر
*
،
شیما اصفهانی
،
سیدعلی کمالی
چکیده
(9009 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1322 دریافت)
بررسی موانع پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی بابل
ص. 27-21
مریم سیدمجیدی
،
ثریا خفری
،
شبنم سوهانیان
،
سید علی سید مجیدی
چکیده
(4514 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1180 دریافت)
بررسی نگرش دانشجویان سال اول رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی خود
ص. 34-28
ارسلان قربان پور
،
قدمعلی طالبی
،
محمد تقی پور
*
چکیده
(4604 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1156 دریافت)
نیازها واولویتهای مشاوره دانشجویان دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 1395
ص. 53-47
ساریسا فیضی پور
،
زهرا مرتضوی
،
لیلی تاپاک
،
مهنوش شهبازی
،
سعیده سادات مرتضوی
*
چکیده
(4198 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(992 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4419
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial
(CC BY-NC)