[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
نمایه های نشریه
مقالات در دست انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
جلد 14 -
برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر آموزش انگلیسی تخصصی پزشکی (ESP) بر عملکرد بالینی پزشکان: یک مرور روایتی
ریحانه براری
،
سیده مائده موسوی خطیر
*
،
فائزه آقاجانپور
چکیده
(149 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(73 دریافت)
مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی دوره دکتری پرستاری در ایران و استرالیا
فروغ ریانی
*
،
سکینه سبزواری
،
عصمت نوحی
چکیده
(121 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(53 دریافت)
تبیین موانع آموزش به بیمار از دیدگاه پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر بابل _یک مطالعه تحلیل محتوی کیفی
e1
نرگس رحمانی
،
ماجده نبویان
*
،
علی افشاری
چکیده
(344 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(130 دریافت)
طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی دانش عمومی سلامت سالمندی، نیاز تمامی رشته های علوم پزشکی
e2
فریده ایزدی ثابت
،
رسول باقری
*
،
سید سعید کسائیان
چکیده
(576 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(210 دریافت)
نیازسنجی برنامه درسی آناتومی رشته کارشناسی هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان
e3
محمد شبانی
*
،
فخرالسادات میرحسینی
،
عاطفه حیدری
،
فاطمه بهنام
،
الهه میانهساز
،
غزاله مشکدانیان
چکیده
(409 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(156 دریافت)
مروری بر مداخلات اثربخشی آموزش مجازی در فراگیران علوم پزشکی
e4
علی پورحبیب
،
فاطمه فتوکیان
،
زهرا فتوکیان
*
چکیده
(220 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(56 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4712
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial
(CC BY-NC)