[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی تاثیر ارزشیابی همکار برکیفیت گزارش نویسی پرستاران
سمیه اکبری فارمد *، شهناز پورحیدری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه یادگیری خود راهبر با دانش شهروندی الکترونیک و مقایسه آن در دانشجویان دانشگاه مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل
فاطمه مرحمتی، رضا میرعرب رضی *، مصطفی عزیزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه دانشجویان کارورز پزشکی دردستیابی به صلاحیت های بالینی بارویکرد یادگیری در حد تسلط دردانشکده پزشکی گرگان – مطالعه کیفی
محمدرضا یوسفی *، میترا جودی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML امکانات آموزشی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان از نظر دانشجویان گروه های مختلف علوم پزشکی
محمد مهتری آرانی، سحر وصال، مصطفی شریف خواه *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تاثیر کلاس وارونه و آموزش سنتی بر دانش بکارگیری تجهیزات پزشکی منتخب در دانشجویان پرستاری
فخرالسادات میردهقان، فاطمه کشمیری، حسین شاکرفر، خدیجه نصیریانی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی شیوه نوین کارگاه آموزش تکنیک Real time-PCR برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های علوم پایه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل
سمیه اولادی، زینب حسینی مطلق، رقیه پورباقر، زینب عابدیان، مریم قاسمی، ناهید نعمتی، معین شیرزاد، ستاره رضاتبار، مائده میرتبار، مریم صالحی، ندا معصومی، مریم قائمی امیری، زینب غلام نیا شیروانی، فرزین صادقی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)