[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 14 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تبیین موانع آموزش به بیمار از دیدگاه پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر بابل _یک مطالعه تحلیل محتوی کیفی e1
[English Abstract] نرگس رحمانی ، ماجده نبویان* ، علی افشاری
چکیده (944 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (408 دریافت)  
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی دوره آموزشی دانش عمومی سلامت سالمندی، نیاز تمامی رشته های علوم پزشکی e2
[English Abstract] فریده ایزدی ثابت ، رسول باقری* ، سید سعید کسائیان
چکیده (1150 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (395 دریافت)  
XML نیازسنجی برنامه درسی آناتومی رشته کارشناسی هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان e3
[English Abstract] محمد شبانی* ، فخرالسادات میرحسینی ، عاطفه حیدری ، فاطمه بهنام ، الهه میانه‌ساز ، غزاله مشکدانیان
چکیده (1057 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (458 دریافت)  
XML مروری بر مداخلات اثربخشی آموزش مجازی در فراگیران علوم پزشکی e4
[English Abstract] علی پورحبیب ، فاطمه فتوکیان ، زهرا فتوکیان*
چکیده (743 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (267 دریافت)  
XML تأثیر آموزش انگلیسی تخصصی پزشکی (ESP) بر عملکرد بالینی پزشکان: یک مرور روایتی e5
[English Abstract] ریحانه براری ، سیده مائده موسوی خطیر* ، فائزه آقاجانپور
چکیده (678 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (298 دریافت)  
XML مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی دوره دکتری پرستاری در ایران و استرالیا e6
[English Abstract] فروغ ریانی* ، سکینه سبزواری ، عصمت نوحی
چکیده (748 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (385 دریافت)  
XML تاثیر آموزش مراحل جراحی بای پس عروق کرونر بر میزان اضطراب و درد بعد از عمل بیمار e7
[English Abstract] حسنعلی جعفرپور ، محمدجواد هادی مومن سرایی ، الهام امام قلی زاده بابلی ، بهنام اسبکیان بندپی ، فاطمه بهنام ، گراییلی زهرا ، راضیه نوروزپور نیازی ، فاطمه عباس نیا ، یوسف مرتضوی درازکلا*
چکیده (645 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (414 دریافت)  
XML بررسی تاثیر یادگیری مبتنی بر گروه های کوچک بر خودکارآمدی سفیران سلامت در مورد بیماری سالک در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان برخوار در سال۱۴۰۲-۱۴۰۳ e8
[English Abstract] محمد یزدانی ، رضا توکلی* ، نگین نیک سادات
چکیده (479 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (218 دریافت)  
XML بررسی وضعیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان رشته های توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی بابل e9
[English Abstract] اکرم احمدی* ، زهرا اصغری ، مریم عباس زاده امیردهی ، مهدی دهقان
چکیده (447 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (255 دریافت)  
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه توسعه توانمندسازی آموزش بالینی و اخلاق حرفه ای دانشجویان مامایی در بلوک های زایمانی مبتنی بر روش Near peer shadowing e10
[English Abstract] مینا گالشی ، ندا احمدزاده توری*
چکیده (395 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (171 دریافت)  
XML بررسی آگاهی و نگرش دندانپزشکان عمومی شهر بابل در زمینه ضایعات پیش بدخیم دهان e11
[English Abstract] فهیمه کرمی پور ، مریم سیدمجیدی ، سیدعلی سیدمجیدی ، زهرا ذوالفقاری ساروی*
چکیده (388 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (197 دریافت)  
XML آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی: ایجاد چارچوبی برای یادگیری مادام العمر e12
[English Abstract] حمید مهدوی فرد*
چکیده (405 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (184 دریافت)  
XML بررسی ارتباط هوش اخلاقی با برخی عوامل جمعیت شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود e13
[English Abstract] سحر پاریاب ، حمید رضا مهریار ، مرجان دشتی پور ، حمید واحدی ، امید گرکز*
چکیده (281 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (156 دریافت)  
XML کاربست آموزش مجازی در دوران پسا کرونا، ضرورتی مغفول مانده در آموزش علوم پزشکی e14
[English Abstract] رضا عبدالهی درشکی*
چکیده (173 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (105 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 68 queries by YEKTAWEB 4714
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)