[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
نمایه های نشریه
مقالات در دست انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 7، شماره 2 - ( 6-1398 )
برگشت به فهرست نسخه ها
مقایسه نظرسنجی دانشجویان پزشکی عمومی (کارآموزی) و دستیاران تخصصی درخصوص کیفیت آموزش اساتید گروه های بالینی دانشکده پزشکی مشهد
ص. 13-7
علی اکبر حیدری
،
شبنم نیرومند
،
ملیحه دادگر مقدم
*
چکیده
(4071 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1004 دریافت)
بررسی اولویت های ارزشیابی اساتید و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
ص. 22-14
سمیه رحیمی مقدم
،
مریم السادات حسینی
،
نازنین فکری
،
مجتبی امکانی
*
چکیده
(4326 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1021 دریافت)
مقایسه آموزش مبتنی بر تفکر انتقادی و سنتی بر ماندگاری دانش و مهارت اداره پره اکلامپسی در دانشجویان مامایی
ص. 29-23
زهره میرکازهی ریگی
،
مهین تفضلی
،
سعیده دادپیشه
*
،
حسین کریمی مونقی
چکیده
(4208 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(995 دریافت)
بررسی رضایتمندی دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاثیر آموزش آناتومی مقطعی و CT SCAN
ص. 33-30
الهه پیرایش
*
،
علی قدسی راد
،
مهستی عمویی
چکیده
(3770 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1034 دریافت)
بررسی پاسخگویی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی در درمانگاههای آموزشی از دیدگاه دانشجویان
ص. 39-34
احسان روح ا. . پورآهنگر
،
مریم قائمی امیری
،
سیده زینب حسینی مطلق
*
،
زینب غلام نیا شیروانی
،
محبوبه سلطانی
چکیده
(4164 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1657 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4645
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial
(CC BY-NC)