[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی دیدگاه دانشجویان بهداشت حرفه ای در مورد ویژگی های تدریس اثربخش
بهنام محمدی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل موثر در برقراری ارتباط بین دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشکده دندانپزشکی بابل
مریم سیدمجیدی، سیدعلی سیدمجیدی، آرزو ریانی *، فاطمه گیلچینی، همت قلی نیا، علی بیژنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیرآموزش مهارت مصاحبۀ انگیزشی به دانشجویان دندانپزشکی بر شاخص بهداشت دهان بیماران مراجعه کننده به بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
ندا مسلمی، رایکا جمالی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین آگاهی ، نگرش و عملکرد پرستاران در زمینه آموزش به بیمار
نسرین نوابی *، مریم قائمی امیری، مهری جهانشاهی، کلثوم حلاجیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی بابل
ارسلان قربان پور، قدمعلی طالبی، محمد تقی پور *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای آموزش بین حرفه ای و عوامل مرتبط با آن در سال 1394
آرزو وهابی، احمد وهابی *، بشری وهابی، مهناز صیادی، دائم روشنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان رشته بهداشت محیط و حرفه ای نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
حامد رضاخانی مقدم، عبداله درگاهی *، علی عزیزی، فرهاد امیریان، سمیه صحرایی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)