[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML آموزش جاگذاری راه هوائی ماسک حنجره ای کلاسیک برروی مانکن به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان: مقایسه روش استاندارد با کاف نیمه پر
کریم ناصری *، شعله شامی
* مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سنندج، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر دوره آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد بر مهارت جستجو و نقد مقالات توسط دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
محبوبه طباطبایی، زهره عباسی، فرزانه کاشفی *، علی خاکشور، میترا هاشمی
* دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، بجنورد، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نیاز سنجی در خصوص لزوم ارائه مبحث بهداشت و سلامت دهان و دندان در کوریکولوم آموزش دوره دکترای عمومی دانشجویان پزشکی
ندا بابایی، ایمان جهانیان *، علی بیژنی، جمیل صمدی
* گروه آموزش پزشکی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بابل، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نظرات ذی نفعان درخصوص ضرورت تدوین کوریکولوم و راه اندازی رشته علوم شنوایی، گفتار و زبان در مقطع دکترا
علی محمدزاده *، فتحیه مرتضوی، سیدعباس صفوی نایینی، سیدمهدی طباطبایی
* گروه گفتار درمانی، دانشکده علوم توانبخشی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی سبکهای یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی رامسر بر اساس الگوی یادگیری وارک (VARK)
زهرا جنت علیپور *، نسرین نوابی، مهری جهانشاهی
* گروه پرستاری و مامایی، دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه الزهرا، دانشگاه علوم پزشکی بابل، رامسر، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر تدریس با الگوی آموزشی همیاری و مشارکت فعال دانشجویان بر میزان یادگیری در دانشجویان گروه اتاق عمل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز
لیلا ساداتی، عبدالرضا پازوکی، احسان گلچینی، ابوالفضل مهدی زاده کاشی *، محدثه پیشگاه رودسری، زینب تمنایی
* مرکز تحقیقات جراحی های کم تهاجمی، دانشگاه علوم پزشکی ایران ، تهران ، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و تحلیل نتایج 10 ساله آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی دانشگاه علوم پزشکی بابل
علی شبستانی منفرد *، ایمان جهانیان ، مصطفی جوانیان، علی بیژنی، سیمین موعودی، مریم قائمی امیری، مریم کیانیان، بهاره اسبکیان
* گروه بیوشیمی بیوفیزیک، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بابل، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین عوامل موثر در میزان رضایتمندی بیماران مراجعه کننده به دانشکده دندانپزشکی بابل: گامی ضروری در راستای آموزش پزشکی پاسخگوبه نیازهای جامعه
مریم سیدمجیدی *، مینا مطلب نژاد ، علی بیژنی ، مونا صباغ زاده
* مرکز تحقیقات مواد دندانی دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بابل، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML وضعیت بهره برداری از کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران از منظر یک مداخله آموزشی
آرام تیرگر، موسی یمین فیروز *، زهرا دهقان
* کتابخانه مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی بابل، ایران
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





دوفصلنامه آموزش پزشکی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی بابل Biannual Journal of Medical Education Education Development Center (edc) Babol University of Medical Sciences
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by