[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد آموزش مامایی بر اساس الگوی سیب در دانشکده پرستاری مامایی اردبیل
شیوا جگرگوشه، امیرحسین مقری، عزیز کامران *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رضایتمندی دانشجویان و مربیان پرستاری از لاگ بوک دروس پرستاری بزرگسالان و پرستاری سالمندی
سیده الهام فضلجو، خدیجه نصیریانی *، حسین توانگر، نفیسه دهقانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی درونی گروه پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زابل
سلیمان سراوانی، ناهید اسماعیلی، خدیجه رضایی کیخایی *، لیلی رضایی کهخایی، زهرا اسماعیلی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط بین ابعاد انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان
مهدیه سرحدی، اسما عبدالله یار، فریده رزبان، سکینه مظلوم *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تأثیر آموزش الکترونیکی با آموزش کارگاهی بر میزان یادگیری مراقبت از بیماران مبتلا به دیس ریتمی‌های قلبی در دانشجویان پرستاری
سمیه اکبری فارمد، هنگامه امیری، مهرنوش خشنودی فر *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ یک مطالعه کیفی
علیرضا حیدری *، جواد خادمی، زهرا خطیرنامنی، نرگس رفیعی، مهدی عباس آبادی، عبدالرحمن چرکزی، سیدمحمدرضا قنبری، سید کمال الدین میرکریمی، مریم مقصودلو، منصوره لطفی، معصومه سهرابی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)