[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه تطبیقی نظام آموزشی و برنامه درسی دوره دکتری پرستاری ایران و ییل آمریکا
محسن ادیب حاج باقری *، شهناز بلندیان بافقی، زهره نبی زاده قره قوزار
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نگرش و آگاهی اعضای هیئت علمی و دستیاران رشته های دندانپزشکی اصفهان نسبت به پدیده سرقت علمی-ادبی در سال 1396
ندا کارگهی، فروز کشانی *، امیرحسین شاه سیاه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML علل بی نظمی دانشجویان برای تشکیل کلاس در آغاز هر نیمسال تحصیلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
آرام تیرگر *، سیدحسین موسوی انیجدان، مصطفی پویا کیان، خدا بخش جوانشیر، ایرج علیمحمدی، زهرا آقالری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اجرای آزمایشی کارآموزی کف لگن در مقطع کارشناسی فیزیوتراپی
فریبا قادری، سکینه گلجاریان *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر راهبرد نقشه مفهومی بر ارتقاء مهارت تفکر انتقادی در دانشجویان مامایی
زهره میرکازهی ریگی، مهین تفضلی *، حسین کریمی مونقی، علی تقی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML میزان تاثیر برخی از عوامل اجتماعی ، خانوادگی و آموزشی برافت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان پردیس خودگردان رامسر

چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سلامت معنوی از دیدگاه اسلام در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
زینب غلام نیا شیروانی، مریم قائمی امیری، علی اکبر خسروی لاریجانی، احسان روح ا... پور، زینب حسینی مطلق *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)