[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
نمایه های نشریه::
مقالات در دست انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی رابطه بین عوامل حل مسئله ومهارت قاطعیت دستیاران جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران
سیمین نوری *، سیدکامران سلطانی عربشاهی، حمیدرضا علیزاده اطاقور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مهارت های دانشجویان پرستاری درکاربرد رایانه به عنوان یک رسانه ی آموزشی
نسرین نوابی *، زهرا جنت علیپور، منیره پروانه، مهری جهانشاهی، محبوبه نصیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و کاربرد فرم ارزشیابی از گزارش صبحگاهی دانشجویان پزشکی در بخش داخلی بیمارستان سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران
احمد سلیم زاده، عفت رازقی، رایکا جمالی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثر موسیقی علمی درآموزش درس بیوشیمی
آئین شریفی، مهدی پورامیر *، ثریا خفری، ایمان جهانیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل فردی موثر بر وضعیت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل
مریم سید مجیدی *، ندا بابایی، سیده ماریه ادیانی، علی بیژنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان
لیلا جویباری، نویسا سادات سید قاسمی، احمد تقوی، فریبا بیکی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص عوامل مؤثر بر غیبت دانشجویان در کلاس درس
راضیه نظری وانانی *، فرشته آیین
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





مجله آموزش پزشکی Medical Education Journal
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)